Książkowe zakupy cz.2

Dziś otrzymałam zamówione kilka dni temu książki. Można zauważyć po zakładce, że już jedną z nich zaczęłam czytać. Z miesiąca na miesiąc wybór książek jest dla mnie coraz cięższy. Pojawia się dużo nowości, coraz więcej zapisuję polecanych pozycji i moja lista robi się naprawdę długa.
Jakie tytuły tym razem zamówiłam i dlaczego taki wybór? Już wszystko wyjaśniam.

1. "ESESMAN I ŻYDÓWKA" 
Autor: Justyna Wydra
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Dużo dobrych opinii przeczytałam na temat tej książki, sporo ludzi ją poleca, a mnie interesuje tematyka wojny. Sam tytuł również przyciąga uwagę. 
2. "MARZENIA SZYTE NA MIARĘ" Stacja Jagodno
Autor: Karolina Wilczyńska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Jest to druga część z serii Stacji Jagodno. Pierwszą książkę z tej serii bardzo dobrze mi się czytało i już nie mogę się doczekać kiedy poznam dalsze losy bohaterów. 
3. "BĘDZIESZ TAM?" i 4. "KIM BYŁBYM BEZ CIEBIE?"
Autor: Guillaume Musso
Wydawnictwo: Albatros
Książki Guillaume Musso uwielbiam, nawet nie czytam opinii przed ich zakupem, po prostu wiem, że są dobre i się nie zawiodę. Mam już tego autora kilka pozycji, dziś dołączają jeszcze dwie.
5. "MARIANNA"
Autor: Magdalena Wala
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Lekturę tę kupiłam, ponieważ wiele osób ją poleca. Ponadto przyciągnęła mnie jej okładka.
6. "ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK"
Autor: Markus Zusak
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Tę książkę również wiele osób chwali i poleca, stąd mój wybór.

Ciekawa jestem czym Wy kierujecie się przy wyborze lektur?


Jakiś czas temu do mojej biblioteczki dołączyły również dwie bardzo ciekawe pozycje:

1. "OSTATNI LIST OD KOCHANKA"
Autor: Jojo Moyes
Tłumaczenie: Urszula Smerecka
Wydawnictwo: Świat Książki
Niektórzy z Was mogą nie pamiętać, gdy ostatnio martwiłam się, że wszystkie dostępne książki Jojo Moyes przeczytałam, a tej nie mogę nigdzie znaleźć. Także jak dostałam maila z księgarni, że mają ten tytuł dostępny, strasznie się ucieszyłam i oczywiście od razu zrobiłam zamówienie. Książkę już przeczytałam i moja opinia znajduje się na blogu kliknij tu, jeżeli masz ochotę zobaczyć co o niej napisałam.
2. "SŁOWIK"
Autor: Kristin Hannah 
Tłumaczenie: Barbara Górecka
Wydawnictwo: Świat Książki
Piękna okładka, temat mnie interesujący, a do tego cała masa pozytywnych opinii. Nie mogło zabraknąć tej książki w mojej biblioteczce. Nie zawiodłam się, lektura bardzo dobra. Więcej napisałam o niej jakiś czas temu, kliknij tu jeżeli masz ochotę przeczytać.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...