"A może ty i ja" Roni Loren





"A MOŻE TY I JA"

Cykl: Say everything (tom 2 )

Autor: Roni Loren

Tłumaczenie: Ewa Kleszcz

Wydawnictwo: Słowne z uczuciem

Rodzaj literacki: literatura obyczajowa, romans

Liczba stron: 352

Rok wydania: 2022

Opis książki:

Na zewnątrz jest pogodną i wyluzowaną dziewczyną, choć tak naprawdę od dawna rządzi nią lęk. Ale teraz w końcu jest gotowa napisać swoją historię na nowo.

Andi Lockley - autorka bestsellerowych horrorów - uważa, że świat jest przerażający i niebezpieczny. Dlatego zawsze pamięta o zaryglowaniu drzwi, a w torebce nosi pojemnik z gazem pieprzowym. Na domiar złego jej nowy sąsiad jest złowieszczo ponury i hałasuje w środku nocy...

Były strażak, Hill Dawson, nie może spać. Po tym, jak został ciężko ranny podczas akcji ratunkowej, musi uporać się ze swoimi emocjami. Hill czuje, że utknął w martwym punkcie, próbuje się pozbierać i wymyślić, co zrobić dalej ze swoim życiem. Nie może dopuścić do tego, by rozpraszała go ładna rudowłosa dziewczyna mieszkająca za ścianą. 

Wkrótce między dwojgiem bohaterów tworzy się krucha więź. To, co zaczęło się jako sąsiedzka znajomość, może stać się czymś więcej, o ile Andi i Hill przezwyciężą strach i odzyskają zaufanie do samych siebie... i miłości.

(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia:

"A może ty i ja" Roni Loren jest powieścią, która nie zrobiła na mnie ogromnego wrażenia i z pewnością nie mogę stwierdzić, że pokochałam ją i nie mogłam się od niej oderwać. Ale... polubiłam ją, a jej postaci książkowe zyskali moją sympatię od pierwszych przeczytanych stron. Lekturę tę mogę określić jako ciekawą i mającą fabułę niepodobną do innych, przynajmniej ja jeszcze z czymś podobnym się nie spotkałam. Mamy kobietę, która pisze horrory, ale zmaga się z własnym koszmarem, który przeżyła będąc jeszcze bardzo młodą dziewczyną. On natomiast, były strażak, również boryka się z marami własnej przeszłości, której wydarzenia zmieniły dalsze jego losy. Oboje mają coś ze sobą wspólnego, teraźniejszość, w której nie widzą obok swego boku drugiej połówki. I niby to wszystko wydaje się dość banalne, ponieważ opisałam to oczywiście skracając do minimum, by nie zdradzić zbyt wielu szczegółów, to jednak takie nie jest. Dla mnie zastanawiający jest fakt, że gdy pomyślę o tej powieści, o jej bohaterach i ich traumach, to wydaje mi się, iż powinnam myśleć, że ta książka należy do ciężkich lektur, które będę przeżywać bardzo, lecz jest inaczej. Autorka świetnie wplotła wątki lekkie, a także erotyczne, dzięki którym powieść jako całość zyskała lekkości i różnorodności. Na początku napisałam, że lektura ta nie zrobiła na mnie ogromnego wrażenia i tego się trzymam, lecz z pewnością uważam ją za taką, po którą warto sięgnąć i z którą miło można spędzić czas. Czyta się ją szybko, z różnymi emocjami, gdyż jest i zabawnie, i romantycznie, i strasznie. Suma summarum mogę napisać, że czym dalej pochłaniałam tę lekturę tym bardziej odczuwałam emocje i nie tylko ta dwójka bohaterów wydała mi się interesująca, gdyż poboczne, drugoplanowe postaci również są barwne. 

11 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że już od początku wciągnęłam się w historię. Książkę bardzo szybko i fajnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle różnych emocji zachęca mnie do sięgnięcia po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja zdecydowanie zachęca mnie to poznania tej książki. Jestem bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością sięgnę po taką książkę, choć autorki jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam, jeszcze nie trafiłam na książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuje się zachęcona do przeczytania. Z pewnoscią mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny raz trafiam na tą pozycję i czuję się bardziej zaciekawiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o niej. Chętnie poczytam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie świetna lektura, lekka, z humorem i dobrą fabułą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze tego tytułu. Jestem ciekawa jak będzie i się podobała ta powieść.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi zachęcająco. Nie słyszałam tego tytułu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...