"Karma" Gabriela Gargaś

 

"KARMA"

Autor: Gabriela Gargaś

Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie

Rodzaj literacki: literatura piękna

Rok wydania: 2022

Liczba stron: 372

"Pożądanie. Szaleństwo. Zdrada."

Opis książki:

Ona ulega jego urokowi od pierwszej chwili, on ma wyrachowany plan.

Jaką cenę przyjdzie im zapłacić za tę namiętność?

W korporacji Dreams Company rządzą układy, a nadużycia, wykorzystywanie pracowników i romanse w zamian za szybki awans, są tu na porządku dziennym. Gdy w firmie pojawia się dziennikarka Gaja, Ryan otrzymuje specjalne zadanie, które wymaga nawiązania bliższej znajomości z reporterką. Od pierwszego spotkania zaczyna między nimi iskrzyć, a z każdym kolejnym dniem relacja staje się coraz intensywniejsza. Ryan myśli, że jego plan jest doskonały, ale szybko okazuje się, że jest w błędzie. Nie docenił Gai i teraz to ona dyktuje warunki...

Gabriela Gargaś, znawczyni kobiecej duszy, opowiada historię o tym, że konsekwencją płomiennego romansu nie zawsze jest szczęście, a krzywdy, które wyrządzisz, wrócą do ciebie z podwójną mocą.

(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia:

"Karma" Gabrieli Gargaś to powieść, która jest ostrzeżeniem dla tych, którzy chcieliby lub są blisko wpadnięcia w sidła romansu, będąc mężatką lub żonatym mężczyzną. Można by tu również dodać, że otworzy oczy i rozjaśni umysł tym, którzy już w takiej relacji się znajdują. Muszę przyznać, że autorka z bohaterami swej powieści wcale się nie pieściła, aczkolwiek to chyba niezbyt trafne wyrażenie, gdyż pieszczot na początku wcale nie brakowało. Zatem, można by tu napisać, że karma, ukarała tych niegrzecznych, w bardzo dotkliwy sposób. 

Kilka lat temu przeczytałam książkę o romansie, zdradzie, kochance, kochanku... I była to dla mnie jedna z najgorszych lektur, jakie dane było mi pochłonąć. I biorąc ten fakt pod uwagę, trochę miałam obawy, gdy sięgałam po "Karmę", gdyż od razu w mojej głowie powróciły wspomnienia tamtej książki, przez którą ciężko mi było przebrnąć. Jedynie zachęcał mnie fakt, że powieść ta napisana jest przez Gabrielę Gargaś, więc w głowie kłębiły mi się myśli, że musi być co najmniej dobra. Nie zawiodłam się, gdyż okazało się, że jej fabuła wciągnęła mnie od samego początku i praktycznie pochłonęłam ją w ciągu jednej doby, oczywiście z przerwami na domowe obowiązki. 

Powieści tej nie brakuje niczego. Jest akcja, która dość szybko się toczy, płynąc przez nią otrzymuje się całe mnóstwo przeróżnych emocji. I jeżeli wydaje się, że wszystko jest jasne, to koniec nieźle zaskakuje. Pamiętaj, niespodziewane zawsze nadchodzi znienacka! 

***************************
Zapraszam Was na kolejny filmik na moim kanale na YouTube. Tym razem z miejsca: Carlin Maggie, Szkocja:


25 komentarzy:

  1. Dawno nie czytałam żadnej książki tej autorki, ale tę mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslę, że mnie zaciekawi ta książka. Będę musiała jej poszukać

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bardzo lubię tego typu powieści. Choć nie mówię ostatecznego Nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam tym bardziej, że lubię zaskakujące zakończenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobała mi się książka "Dobrze, że jesteś" tej autorki, ale jakoś nie czytałam nic więcej. Widzę po twojej recenzji, że jednak powinnam bardziej się nią zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam już na koncie kilka książek autorki, także i tą chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myśle, że będzie mi się podobać. Zapisuję tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie, trzeba będzie poczytać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozejrzę się za tym tytułem. Jestem pewna że będzie mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam już kilka książek Gargaś, a ten tytuł jakoś mi umknął. Dziękuję za dobrą recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może być ciekawa. Chętnie poszukam tej książki

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada sie na ciekawą lekturę. Będę musiała zapamietać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę rozglądac się za tą książką. Brzmi bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecę ją przyjaciółce ona jest zaczytana w tym gatunku

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna książka jak i wiele innych autorki. Polecam również!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie to świetna propozycja. Chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji przeczytać. Mam wrażenie, że spodoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam i polecam. Bardzo jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji przeczytać. Myślę, że przypadnie mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się interesująco, poszukam tej książki

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam już gdzieś ten tytuł. Chyba sięgnę po tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam twórczości autorki. Będę musiała poszukać tych książek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...