"Zimna S" Justyna Chrobak

 


"ZIMNA S"

Autor: Justyna Chrobak

Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece

Rok wydania: 2020

Liczba stron: 312

Rodzaj literacki: literatura obyczajowa, romans

Opis książki:

"W życiu Malwiny nie ma miejsca dramaty. Jest profesjonalna, opanowana, a do życia podchodzi na chłodno. Jednak kiedy po latach milczenia odzywa się jej ojciec i ostrzega kobietę, że znalazła się w niebezpieczeństwie, lodowy mur, który wokół siebie zbudowała, zaczyna się topić. Do tego na jej drodze stają przystojny biznesmen Adam i niepokorny informatyk Sebastian, których intencje tylko z pozoru są niewinne."

(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia:

"Zimna S" Justyny Chrobak jest powieścią, która swoich bohaterów stawia w jakiejś roli i nikt z nich nie zna roli drugiego. Ich życie toczy się do przodu, nie wiedząc kto jest prawdziwy, a kto tylko gra. Sama miałam trudności w odgadnięciu niektórych ról i muszę przyznać, że było to ciekawe doświadczenie. Sporo spraw również przewidziałam, lecz nie odebrało mi to przyjemności pochłaniania lektury, którą czytało mi się bardzo przyjemnie. Wsiąkłam w świat i życie Malwiny i pomimo jej charakteru i podejmowanych przez nią decyzji, z którymi nie do końca mogłam się zgodzić, polubiłam ją i trzymałam kciuki, by jej historia zakończyła się happy endem. Mężczyźni, którzy ją otaczali również zyskali moją sympatię - oczywiście nie wszyscy, ale tu zachowam tajemnicę, by nie zdradzić czarnych charakterów, których każdy czytelnik musi sam odkrywać. Jestem pewna, że gdybym tylko miała czas, byłaby to dla mnie lektura na dwa wieczory (należę do czytelników, którzy bardzo powoli czytają), a to oznacza, że ta lektura naprawdę mnie wciągnęła. Zakończeń tej powieści mogłoby być wiele, lecz autorka wybrała takie, które zapewne miało wzbudzić jak najwięcej emocji. I takie dokładnie było, a teraz z niecierpliwością czekam na kolejną część. 


5 komentarzy:

  1. Mam tę książkę i na pewno kiedyś po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tytuł gdzie pisałam także Pani Justyna to "Niegrzeczne święta" Polecam każdej Pani :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłam się. Będę musiała poznać twórczość tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie czytałam tego gatunku. Tytuł zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się interesująca. Widziałam, że jest też Zimna S Odwilż. Czy to kontynuacja?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...