"Jutro będziesz mój" Samantha Young

"JUTRO BĘDZIESZ MÓJ"

Cykl: An Adair Family (tom 1)

Autor: Samantha Young

Tłumaczenie: Aldona Możdżyńska i Kaja Gucio

Wydawnictwo: Słowne z uczuciem

Rodzaj literacki: literatura obyczajowa, romans

Rok wydania polskiego: 2022

Liczba stron: 456

"Połączy ich namiętność silniejsza od rozsądku. A co ich rozdzieli?"

Opis książki: 

Porywający romans autorstwa uwielbianej Samanthy Young.

Robyn Penhaligon przyjeżdża do Szkocji, by odnowić kontakt z ojcem, który wiele lat temu odszedł, aby w pełni poświęcić się pracy prywatnego ochraniarza. Odnalezienie go okazuje się jednak dużo trudniejsze, niż myślała. Przy okazji poszukiwań Robyn poznaje celebrytę Lachlana Adaira. To właśnie on zatrudnił jej ojca i odebrał jej go na dobre. Każde kolejne spotkanie tylko potwierdza jej dotychczasową opinię na temat mężczyzny, jednak jego pewność siebie jest jednocześnie irytująca i pociągająca.

Kobieta chętnie wyjechałaby z Ardnoch, zanim ulegnie urokowi swojego wroga. Jednak gdy jej ojciec staje się celem ataku stalkera, była policjantka postanawia zrobić wszystko, aby zapewnić mu bezpieczeństwo. Rozpoczynając prywatne śledztwo, musi liczyć się z tym, że od teraz Lachlan będzie jej towarzyszył niemal na każdym kroku, a ogień, który się między nimi tli, może zapłonąć na dobre.

Czy Lachlanowi uda się uciec przed przeszłością, która może zniszczyć mu życie? A może bardziej powinien się obawiać wroga ukrywającego się tuż obok niego?

(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia:

"Jutro będziesz mój" Samanthy Young, to kolejna powieść autorki, w której akcję zostałam wciągnięta od pierwszych stron. Nie ukrywam, że książka zyskała u mnie dodatkowe plusy za miejsce, w którym osadzona jest fabuła, czyli w mojej ukochanej Szkocji. 

Wbrew pozorom prostego romansu, który jak dla mnie był ciut przewidywalny, pisarka wplotła bardzo ważne wątki, które są wartościowe i ukazują obraz psychiki człowieka oraz to, jak długo człowiek potrafi nosić w sobie cierpienie, smutek i żal. Niestety w dorosłym życiu nie zawsze jest tak, że zapomina się o wydarzeniach, które miały miejsce w dzieciństwie, często ich cień potrafi ciągnąć się jeszcze przez długie lata. Niektórym udaje się poradzić sobie z marami z lat dziecięcych lat, a inni muszą z nimi nauczyć się żyć. Relacja ojca z córką i cały ten proces podobał mi się najbardziej w tej lekturze. Oczywiście romans również był niczego sobie i z chęcią powracałam do książki, by dowiedzieć się jak on się rozwinie, a droga dwojga ludzi, których do siebie ciągnie, nie zawsze jest łatwa. 

Samantha Young również uświadamia nas czytelników, jak światem rządzą stereotypy. Widzimy życie bardzo bogatych ludzi, między innymi gwiazd filmowych i odgórne zdanie na ich temat, na przykład przez główną bohaterkę. Lecz z takim podejściem do życia, trzeba uważać, gdyż często można pomylić się co do drugiego człowieka. 

Chciałabym się rozpisać na temat tej książki, lecz obawiam się, iż osoby, które jeszcze tę lekturę mają przed sobą, niekoniecznie chciałyby poznać szczegóły jej wnętrza. 

Książkę polecam.


42 komentarze:

  1. Zazwyczaj nie sięgam po tego typu książki, ale dla tej, chcą zrobić wyjątek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie zapowiada się ten cykl. Chętnie więc go poznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... Myśle ,że wpadnie w mój gust. Chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie. Nie często zdarza mi się czytac ten gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przeczytam. Dawno nie sięgałam po podobną powieść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się zachęcona fabułą i recenzją, choć autorki jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wieczorną lekturę będzie w sam raz. Dzięki za polecenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytane, zaliczone, polecone :-) a tak na serio to polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej autorce. Będę musiała poszukać tej książki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się zapowiada. Tyle osób ją poleca , że chyba i ja sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mojej siostrze się spodoba. Jestem pewna, ze jeszcze nie czytała

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka fajnie podkreśla że każdy potrzebuje w życiu kogoś, kto da mu poczucie bezpieczeństwa. Polecam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamówiłam, z niecierpliwoscią czekam na to aż zacznęczytać

    OdpowiedzUsuń
  14. To będzie świetny prezent dla mojej siostry

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś dla mojej przyjaciółki. Ciekawe czy już czytała

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka książka jest dobra na wieczorny relaks

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się interesująco. Chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego cyklu. Z chęcią poznam twórczość

    OdpowiedzUsuń
  19. Sam tytuł już mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ksiażka to świetny pomysł na prezent. Jesli ktoś oczywiście lubi czytac

    OdpowiedzUsuń
  21. Już trzeci raz trafiam na jej recenzję. Chyba warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  22. Książka ok ale nie do końca mi się podobała, a zwłaszcza sposób narracji którym się posłużyła autorka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam okazje czytać - zaskakujące rozwiązanie wątku kryminalnego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak mówiłam przeczytałam i nie żałuję ani jednej strony.

    OdpowiedzUsuń
  25. Skoro tak polecana jest ta ksiażka to i ja przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo osób ostatnio rekomenduje te książkę. Chyba sama się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam, że książki tej autorki są warte przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś dla mnie. Dawno nie czytałam czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno przeczytam. Recenzja zachęca do sięgnięcia po ta książkę

    OdpowiedzUsuń
  30. Fabuła jest ciekawa jednak ciężko jest się wciągnąć. Warto przeczytać ale ja miałam trochę problem z skończeniem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawni nie czytałam żadnej książki. może skuszę się na ta

    OdpowiedzUsuń
  32. Już kilka recenzji czytałam. Chyba się skusze

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna pozycja. Polecam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  34. Idealna na jesien. Z chęcią poczytam

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślę, że mogłaby mi sie spodobać Poszukam tej książki

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobała mi się. Myslę, że kiedyś jeszcze raz przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  37. Recenzja zachęca do poznania twórczości autora

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podobała. Lubie takie historie

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię zagłębić sie w takie książki. Jeszcze o tej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  40. Okładka jest świetna. Będę musiała poszukać tej książki

    OdpowiedzUsuń
  41. Dawno ją czytałam. Będę musiała jeszcze kiedyś do niej wrócić

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaciekawiłam się. Myślę, że książka mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...