Nicholas Sparks "Wybór"



"Wybór"
Autor: Nicholas Sparks
Tłumaczenie: Elżbieta Zychowicz
Wydawnictwo: Albatros

Zawsze się broniłam przed powieściami miłosnymi. Twierdziłam, że nie lubię ich czytać, że są one zbyt banalne, a ich historie są zbyt polukrowane i aż za bardzo kipiały tą słodyczą. I w dodatku ich zakończenie to bajkowy happy end. Muszę jednak cofnąć te słowa. Gdy zaczęłam czytać tego typu książki, zobaczyłam jak różne mogą być historie miłosne oraz jak potrafią łapać za serce. Nie zawsze są szczęśliwe zakończenia, choć teraz jest mi smutno gdy ich nie ma.
 Twórczość Nicholasa Sparksa bardzo mi odpowiada i będę nadal sięgać po jego książki, a jeszcze trochę ich mi zostało do przeczytania.
O czym jest "Wybór"?
Travis i Gabby są głównymi bohaterami powieści. On jest weterynarzem, nie angażuje się w poważne związki i korzysta z życia ile może. Jest szczęśliwy. Ma przyjaciół, z którymi zna się od lat i uwielbia z nimi spędzać czas. Ona jest lekarką. Singielka? Nie. Jest ona w związku i snuje poważne plany na przyszłość. Chce wyjść za mąż i mieć dzieci.  Gabby i Travis są sąsiadami, których pierwsze spotkanie nie należy do udanych. Dziewczyna ma do chłopaka pretensje i go słownie atakuje, a on nie mogąc jej przerwać, nie broni się. Na szczęście wszystko się wyjaśnia. Po krótkim czasie coś zaczyna iskrzyć pomiędzy tą dwójką.  Jednak Gabby broni się przed bliższą znajomością. Ale czy wygra z uczuciami? Nie wygra, zakochuje się. Tworzą bardzo szczęśliwą parę. Robi się wręcz sielankowo. Wszystko układa się pięknie, jak we śnie. Aż tu nagle któregoś dnia...Co się wydarzy? Tego nie mogę zdradzić. Napiszę tylko tyle, że jedno z nich stanie przed bardzo ciężkim wyborem. Czy dokona właściwego wyboru? Czy ta historia ma swój happy end? Dowiecie się gdy sięgniecie po książkę.
"Wybór" Nicholasa Sparksa czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Może nie jest to najpiękniejsza historia miłosna jaką przeczytałam, nie jest również to coś bardzo nowego i niespodziewanego, ale chwyta za serce i wyciska łzy.

Cytaty z książki:

"Miłość to wspaniała rzecz. Dzięki niej życie jest coś warte."

"Ważne, by pamiętać, że zawsze po rozpaczy może nastąpić radość."

"Zbyt wielu ludzi gra i udaje w życiu, nosi maski i zatraca się w tym."

"Rodzice mogą sobie myśleć, że to oni rządzą, lecz kiedy przychodzi co do czego, to dzieci ustalają reguły."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...