"The darkest moon" Anna Todd



"THE DARKEST MOON"

Cykl: Stars (tom 2)

Autor: Anna Todd

Tłumaczenie: Agnieszka Myśliwy

Wydawnictwo: OMG books

Rok wydania: 2021

Rodzaj literacki: literatura obyczajowa, romans

Liczna stron: 320

Opis książki:

"Jak odzyskać blask najjaśniejszych gwiazd?

Karina tęskni za Kaelem bardziej, niż jest skłonna przyznać. Przystojny żołnierz jeszcze niedawno spał w jej łóżku, pościel wciąż nosi zapach jego skóry. Dziewczyna nie może mu wybaczyć, że pomógł jej jedynemu bratu wstąpić do armii. Przecież w dzieciństwie obiecali sobie z Austinem, że nigdy tego nie zrobią, że nie powtórzą błędów ojca. 

Zdaje się jednak, że jej relacją z Kaelem kieruje jakaś tajemnicza siła. Mężczyzna wciąż jest w pobliżu, pojawia się w niespodziewanych momentach i pomaga wszystkim dokoła - także Karinie. Kiedy jej świat chwieje się w posadach, on powstrzymuje go przed upadkiem. Skoro więc dziewczyna nie może pozbyć się Kaela ze swojego życia, postanawia się z nim zaprzyjaźnić. Tym razem to ona wyznaczy zasady i będzie pilnować dystansu, żeby mężczyzna nie mógł jej ponownie zranić.

Czy jednak Kael i Karina zdołają pozostać "tylko przyjaciółmi"?

Co zrobić, kiedy lęk przed cierpieniem staje się na drodze do szczęścia?

Jak znaleźć w sobie siłę, by na nowo zaufać?"

(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia:

"The Darkest Moon" Anny Todd, autorki bestsellerowej serii "After", to powieść, której nie mogłam się doczekać. Chciałam mieć ją jak najszybciej, aby móc ją pochłaniać. Zaczęła się całkiem obiecująco i poznając jej fabułę, wyczekiwałam cały czas na rozwój akcji. Czekałam na wybuch emocji i na moment, w którym przepadnę. Ku mojemu rozczarowaniu, nie doczekałam się tej chwili. Cały czas było tak samo, bez większych akcji i uniesień. Troszkę jest to smutne, gdyż naprawdę fabuła miała ogromny potencjał, w tę książkę można byłoby włożyć całą gamę przeróżnych doznań, ekscytacji, wzruszeń, wrażeń i tak dalej. Zdecydowanie mi tego zabrakło. Również do samego końca czekałam na odpowiedzi, które pozwoliłyby mi na uzyskanie pełniejszego obrazu niektórych postaci książkowych, niestety ich też nie otrzymałam. Przyznam szczerze, że też czasami powiewało nudą i czytanie mi nie szło. Sami bohaterowie, to ciekawi ludzie, z bagażem życiowych doświadczeń, choć ich młody wiek by na to nie wskazywał. Chciałoby się poznać ich bliżej, chciałoby się poznać ich tajemnice, ale to może w następnej części, o ile taka się ukaże.  

3 komentarze:

  1. Nie znam pierwszej części, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ani tej, ani pierwszej części nie czytałam, natomiast wciągająca fabuła z pewnością mnie zachęca do lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem świeżo po pierwszej części. Druga będzie naturalnym wyborem. Świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...