"Winny" Joanna Opiat-Bojarska

 


"WINNY"

Autor: Joanna Opiat-Bojarska

Wydawnictwo: Burda Książki

Rok wydania: 2021

Rodzaj literacki: kryminał, sensacja, thriller

Liczba stron: 384

"Nigdy nie uda mi się uciec.

Zawsze będę inny."

Opis książki:

"Szum wody. Ciepło otaczające zanurzone w wannie ciało. Blask migoczącego płomienia.

To jest właśnie reset. Tylko tak Marcin może się uspokoić. Wyciszyć nadwrażliwy na bodźce umysł. Utrzymać w ryzach tę część siebie, która nie mieści się w ogólnie przyjętych normach.

Kiedyś popełnił błąd. Myślał, że tak będzie lepiej. Dla wszystkich.

Ale bardzo się pomylił, życie to nie jest bajka z morałem. Nie wystarczy odpokutować. Choć spłacił swoje długi, piętno winy zostanie z nim na zawsze. 

Zwłaszcza, że jest ktoś, komu zależy na tym, by prawda nigdy nie wyszła na jaw. Nawet za cenę życia."

(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia:

"Winny" Joanny Opiat-Bojarskiej jest bardzo dobrym kryminałem, który wciąga od samego początku, i podczas czytania którego, wciąż mnożą się nowe niewiadome i nowe zagadki. Często się gubiłam, lecz to był chwyt autorki, aby za szybko nie wpaść na pomysł rozwiązania sprawy. Oczywiście po zagubieniu odnajdywałam poprawną ścieżkę, gdzie odkryte były nowe fakty. Wszystkie wskazówki były podawane powoli i w taki sposób, aby ciekawość sięgała granic wytrzymałości. Czasem miałam ochotę zerknąć na sam koniec, aby odkryć wszystko. Lecz to popsułoby mi całą radość czytania i nie poczułabym tych wszystkich emocji, które miałam przyjemność przeżyć podczas pochłaniania tej lektury. Według mnie warto po nią sięgnąć, ponieważ jest bardzo dobra i z pewnością dla fanów niewyjaśnionych spraw sprzed lat, będzie to coś co ich z pewnością wciągnie. Sami bohaterowie są różni. Nie wiem czy można tu napisać cokolwiek o sympatii do nich, lecz z pewnością są osobami, które wzbudzają kontrowersje i o których można byłoby podyskutować.  


6 komentarzy:

  1. Na pewno będę czytała tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ciekawy kryminał zawsze znajdę czas. Dzięki za opis. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ostatnio opinii o tym kryminale widziałam. Zapisuje książkę i w wolnej chwili kupię oraz przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że tu trafiłam. Mam kolejną książkę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe słyszałam o tym tytule. Jestem ciekawa jak będzie się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna książka do przeczytania. Dzięki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...