"Blizny przeszłości" Krystyna Mirek

 




"BLIZNY PRZESZŁOŚCI"

Seria: Mroczna strona (tom 1)

Autor: Krystyna Mirek

Wydawnictwo: Filia

Rok wydania: 2021

Rodzaj literacki: kryminał, sensacja, thriller

Liczba stron: 360

"Kto jest przyjacielem, a kto może okazać się potworem?"

Opis książki:

"Stare zbrodnie rzucają długie cienie...

Wiele lat temu w małej miejscowości Borki zamordowano komendanta policji, Aleksandra Sokołowskiego. Szybko złapano sprawcę, który przyznał się do winy i został skazany. Piętnaście lat później do miasteczka wraca córka komendanta, Maja. Gdy zginął ojciec miała siedem lat i jako jedyna widziała na własne oczy, co się wtedy stało. Tylko ona zna prawdę. Wiele osób w miasteczku zaczyna się bać i robić życiowe rozrachunki.

Kto jest tak naprawdę odpowiedzialny za zbrodnię sprzed lat?

Świetny thriller psychologiczny o strasznych tajemnicach, które kryją małe miasteczka."

(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia: 

"Blizny przeszłości" Krystyny Mirek, to naprawdę bardzo dobry thriller psychologiczny. Autorka zawarła w nim wszystko co uwielbiam, a mianowicie sekrety rodzinne, a nawet więcej sekrety, które są głęboko schowane przez mieszkańców małego miasteczka. I tak naprawdę nie wiadomo, kto ile skrywa, kto ile wie i kto w ogóle jest zamieszany w całą sprawę. A może wszyscy po trochu? A może tylko kilka osób? A może tylko jedna osoba zna całą prawdę. Jest mrocznie, czasem czyta się jak za mgłą, bo nic nie jest jasne. Podejrzanych jest co nie miara, a każdy krok wyprowadza czytelnika w pole. I gdy już myślałam, że idę dobrym tropem, to za chwile musiałam się cofać do początku i ponownie w swojej głowie rozpoczynałam analizowanie całej sprawy. Dzieje się sporo, ale nie za dużo. Czytelnik również zostaje przeniesiony do przeszłości, w której odkrywane są powoli karty, które pozwalają na poznanie życia sprzed lat niektórych osób. 

Książkę czytało mi się naprawdę bardzo dobrze. Zostałam wciągnięta w fabułę od samego początku i pochłonęłam ją migiem. Samo zakończenie niestety niezbyt mnie zadowoliło, ponieważ teraz muszę czekać na kolejną część, a ja należę do osób bardzo niecierpliwych i wszystko muszę wiedzieć na już. Ale nie pozostaje mi nic innego niż żyć nadzieją, że drugi tom pojawi się już wkrótce. 

9 komentarzy:

  1. Bardzo chcę przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Skrót fabuły i nawet okładka do mnie przemawiają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się na bardzo ciekawą lekturę! Z chęcią ją przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, szczegółowa recenzja. Chyba się skusze na ksiązkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się zachęcona to lektury. Dzięki za tą recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kryminały, ale ten jest zdecydowanie za krótki. Szkoda, dobrze się przy nim bawiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię thrillery i ten zapowiada się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już sam tytuł nie zachęca do czytania,

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu tej recenzji dołączę do moich poprzedniczek. Też chcę ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...