"Prezent" Louise Jensen




"PREZENT"

Autor: Louise Jensen

Tłumaczenie: Ewa Kleszcz

Wydawnictwo: Burda Książki

Liczba stron: 400

Rodzaj literacki: thriller

Rok wydania: 2017 (w Polsce)

"Uważaj, o co prosisz,

bo możesz to otrzymać."

Opis książki:

"Próbuję, ale nie mogę zapomnieć. Za każdym razem, gdy zamykam oczy, widzę jej twarz.

Minęło sześć miesięcy od operacji przeszczepu serca, którą przeszła Jenna. Mimo że dostała od życia drugą szansę, nie potrafi się tym cieszyć. Zerwała z wieloletnim partnerem, boryka się z zawrotami głowy i urojeniami, ale przede wszystkim dręczą ją wyrzuty sumienia, że żyje kosztem innej osoby.

Łamiąc wszelkie zasady, odnajduje rodziców dawczyni i ze zdumieniem odkrywa, że nie tylko okoliczności śmierci Callie są niezwykle podejrzane. Jej idealna rodzina także ma wiele mrocznych sekretów.

Co stało się z młodszą siostrą Callie, która podobno przebywa za granicą? Co ukrywa Nathan, były narzeczony Callie? I jak naprawdę zginęła kobieta, dzięki której Jenna nadal oddycha?

Bohaterka postanawia ujawnić prawdę za wszelką cenę, stawiając na szali relacje z bliskimi, zdrowe zmysły, a nawet własne życie."

(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia:

"Prezent" Louise Jensen, to świetnie napisany thriller, który wciąga już od pierwszych zdań. Tak, tak!!! Nie pomyliłam się pisząc, że od już od pierwszych zdań zostałam złapana w szpony tej książki i czytałam z zapartym tchem, aż do samego końca. Uwielbiam tak takie lektury, które tak mocno mnie wciągają. Pomysł na fabułę uważam za świetny i w pełni wykorzystany. Nie dość, że trzyma w napięciu, to również wywołuje zamęt w głowie, budzi zdezorientowanie, a nawet wprawia w osłupienie. Do samego końca nie wiedziałam czego się spodziewać i nawet nie wyobrażałam sobie takiego finału, jaki miał miejsce. Zostałam mega zaskoczona i wstrząśnięta, czułam totalny szok. Gdybym sama miała wymyślić zakończenie tego thrillera, w życiu bym nie wpadła na takie, jakie wykreowała autorka. Myślę, że czytelnicy, którzy lubią taki rodzaj literacki, będę zadowoleni z tego tytułu. Ja jestem i już planuję, jaką kolejną książkę, tej autorki, przeczytać jako następną.


17 komentarzy:

  1. Zapowiada się na bardzo ciekawą lekturę. Moją uwagę przyciągnęła okładka i ten dopisek po tytule. Naprawdę intrygujący! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę książkę i wkrótce będę ją czytała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też planuję inne książki autorki. Ten thriller był ciekawy i naprawdę wciągający.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo tajemniczo i ja to wręcz kupuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno widziałam na te książkę promocję w księgarni i zamówiłam mojej mamie. Ciekawe czy jej się spodoba...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuje do kolejki, ale nie wiem kiedy przeczytam... Ostatnio coraz mniej czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapiszę sobie ten tytuł. Jesienią lubię zasiadać do takich książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Intrygująca książka. Ostatnio czytałam Trzecia siostra, ciekawy kryminał tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem jest ciężko zapomnieć, trudniej niż się wydaje. Podoba mi się ta ksiązka, chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dawno nie czytałam takich powieści, chętnie poznam tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem i już planuję, jaką kolejną książkę, tej autorki, przeczytać jako następną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę same pozytywne komentarze. Oj chyba też sie skuszę na tę lekturę

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka jest ostatnio popularna. Też mam plan ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro tak dużo osób ją zachwala to i ja przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm Bardzo mnie zaciekawił ten tytuł. Z chęcią poszukam tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miała przyjemność w ostatnim czasie czytać - 'Randka' i bardzo mi się spodobała myślę że 'Prezent' będzie kolejnym tytułem

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukam ciekawej książki na prezent dla siostry. Myślę, że ten tytuł jej się spodoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...