"Kraina spełnionych życzeń" Joanna Szarańska

 


"KRAINA SPEŁNIONYCH ŻYCZEŃ"

Cykl: Kraina zeszłorocznych choinek (tom 2)

Autor: Joanna Szarańska

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Rok wydania: 2021

Rodzaj literacki: literatura obyczajowa, romans

Liczba stron: 432

Opis książki:

" Szepnij życzenie - może akurat spełni się w ten świąteczny czas, gdy wszystko jest możliwe!

W grudniu rozpoczynają się przygotowania do świąt. Nie inaczej jest w miasteczku, gdzie znajduje się znany sklepik - Kraina Zeszłorocznych Choinek. Jego wnętrze wypełnia zapach imbirowych ciasteczek oraz świąteczna magia. Mieszkańcy chętnie odwiedzają to miejsce, jednak zajęci swoimi sprawami nie dostrzegają tego, co najważniejsze. Pojawienie się nieznajomego, który otwiera stragan z ozdobami na świątecznym kiermaszu, jeszcze bardziej ich dzieli. A przecież zbliża się czas spotkań i wspólnej radości...

Czy świąteczna magia zadziała i tym razem? Jak zareagują mieszkańcy na zaproszenia, które znajdą na progach swoich domów? Ile życzeń spełni się w te święta?

Po bestsellerowej serii "Cztery płatki śniegu" i magicznej "Krainie zeszłorocznych choinek" przyszedł czas na wyjątkową opowieść, która otuli Cię jak miękki szalik w mroźny dzień i ogrzeje jak futerko mruczącego kota!"

(opis książki pochodzi od wydawnictwa)

Moja opinia:

"Kraina spełnionych życzeń" Joanny Szarańskiej jest powieścią, która będzie kojarzyć mi się z ciemnymi wieczorami za oknem, z ciepłym kocykiem i mnóstwem gorącej herbaty. Zatapiałam się w tę lekturę i odpływałam do świata jej bohaterów, który choć nie zawsze jest idealny, to jednak magia świąt była w nim cudowna. Lektura ta, ma w sobie wszystko to, czego bym oczekiwała od powieści, która miała mi zaoferować klimat świąt. Podczas pochłaniania każdej następnej strony, czułam przygotowania do świąt, gorączkę tego intensywnego okresu, czasem stresu jaki w tych dniach występuje, ale także wiele ciepłych emocji. Autorka pokazała normalne życie, w którym ludzie muszą zmagać się z problemami, ale wplątała w fabułę sporo magii i wyjątkowości pięknych chwil. Również miło było powrócić i przeczytać o dalszych losach bohaterów z poprzedniej części, a mianowicie "Krainy zeszłorocznych choinek". 

3 komentarze:

  1. Nie czytałam wspomnianych poprzednich książek autorki, ale może uda mi się nadrobić zaległości i przeczytać je po kolei.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię twórczość J Szarańskiej. Pierwsza część czeka na półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie poznam twórczość tej autorki. Myślę że będzie mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...