Podsumowanie miesiąca - LIPIEC 2017r.

Lipiec spędziłam będąc w Polsce na wakacjach. W wolnych chwilach oczywiście czytałam książki. Miałam szczęście, gdyż trafiłam na ciekawe pozycje, które czytałam z zainteresowaniem. Cztery książki i każda zupełnie inna, różna tematyka, zupełnie inni bohaterowie jak również inne historie. Jednak każda z nich równo ciekawa. Gdybym miała wybrać tę, która najbardziej mnie pochłonęła miałabym problem. Wszystkie oceniam wysoko. 

Lista książek przeczytanych w lipcu:

1.  "Zostań przy mnie" Harlan Coben 
MOJA OCENA: 5/6
Tu możesz przeczytać moją opinię na temat książki: tu kliknij.

2. "Właśnie dziś, właśnie teraz" Karolina Wilczyńska
MOJA OCENA: 5/6
Tu możesz przeczytać moją opinię na temat książki: kliknij tu.

3. "Wszystko wina kota!" Agnieszka Lingas-Łoniewska.
MOJA OCENA: 5/6
Tu możesz przeczytać moją opinię na temat książki: kliknij tu.

4. "Arabski mąż" Tanya Valko
MOJA OCENA: 5/6
Tu możesz przeczytać moją opinię na tema książki: kliknij tu.




Lipiec oceniam za najbardziej owocny miesiąc pod względem moich książkowych zakupów. Chyba jeszcze tyle lektur w jednym miesiącu nie przybyło do mojej biblioteczki.

 Na zdjęciu jest zestaw jaki sobie zamówiłam w ramach prezentu urodzinowego od męża.
1. "Właśnie dziś, właśnie teraz" Karolina Wilczyńska. 2. "Pieśni o wojnie i miłości" Santa Montefiore. 3. "Arabski mąż" Tanya Valko. 4. "Wszystko wina kota" Agnieszka Lingas-Łoniewska. 5. "Promyczek"Kim Holden. 6. "Gus" Kim Holden. 7. "Wędrowne ptaki" Karolina Wilczyńska. 8. "Po nitce do szczęścia" Karolina Wilczyńska. 9. "Serce z bibuły" Karolina Wilczyńśka. 10. "Życie jak malowane" Karolina Wilczyńska.


 Z każdą wizytą  sklepie kupka moich nowych książek rosła.
11.  "Królowe przeklęte" Morato Cristina. 12. "Jaskółka i koliber" Santa Montefiore. 13.  "Włoskie zaręczyny" Santa Montefiore. 14. "Córeczka" Croft Kathryn. 15. "ABW. Nic nie jest tym, czym się wydaje" Sumliński Wojciech. 16. "Lirogon" Cecelia Ahern. 17. "Gdzie jest Mia?" Alexandra Burt.

Kolejna moja zdobycz, to moja nagroda. Wygrałam ją w konkursie na sronie  lubimyczytac.pl.
18. "Czereśnie zawsze muszą być dwie" Magdalena Witkiewicz.


Po atrakcyjnej cenie trafiłam na powieść, która mnie od dawna interesowałam, ale jakoś nigdy nie po drodze mi było, by po nią sięgnąć. W końcu ją mam i będę mogła sama ją ocenić.
19. "Małe życie" Yanagihara Hanya.
 20. "Piękne oszustwo" Ennis Michael
21. "Sekrety notatnika" Haas Eve










22. "Nela i skarby karaibów"  Nela
23. "Dzieciaki świata" Martyna Wojciechowska


Ogromną radość sprawiły mi dwa przepiękne przepiśniki. Już oczami wyobraźni spisuję w nich swoje ulubione przepisy.


Przybyło mi również kilka nowych zakładek.



Jak widać lipiec w Polsce spędziłam bardzo miło. Większość książek spakowałam już w paczkę i czekają na wysyłkę do Szkocji. Już nie mogę się doczekać układania ich w mojej biblioteczce, jak i oczywiście ich czytania.

13 komentarzy:

  1. Wow, ale zakupy :) "Małe życie" jest niesamowite, choć szalenie ciężkie tematycznie i cholernie smutne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi się będzie zabrać za tę książkę, ale myślę, że gdy nadejdzie jesień zrobię to :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię Cobena! Czytałam też "Wszystko wina kota" :) I ile udanych zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że większość z tych pozycji będzie dobra :)

      Usuń
  3. Ale zakupy :o Z tego ogromnego stosu czytałam tylko thriller "Gdzie jest Mia?"- świetny, polecam:) Z kolei w planach mam "Córeczkę", "Promyczka" i "Lirogona" :D
    Pozdrawiam http://oksiazko.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gdzie jest Mia", zabiorę się za nią jak tylko wrócę z wakacji do domu :)

      Usuń
  4. Promyczek i Gus leżą sobie na półce :D Może przeczytam je w tym życiu :)
    Buziaki :*
    lubieczytacrano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jeszcze leżą i czekają na swoją kolej :)

      Usuń
  5. Ale super zakupy! Ja niestety mam w domu za mało miejsca, więc kupuję tylko perełki. I taką perełką są dla mnie "Czereśnie....". Czekam zatem na twoją recenzję, ciekawe czy Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas ją przeczytam, mam nadzieję na dobrą lekturę :)

      Usuń
  6. Super zakupy ! Jednym słowem zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Co za zakupy! Naprawdę zaszalałaś :) Promyczka mam na swojej półce od kilku miesięcy, ale jeszcze nie zdążyłam po niego sięgnąć, za to Gdzie jest Mia? czytałam mniej więcej rok temu. :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...