"Odwet" Claire Douglas



"ODWET"

Autor: Claire Douglas

Tłumaczenie: Marian Leon Kalinowski

Wydawnictwo: W.A.B.

Liczba stron: 400

Rok wydania: 2020

"Przeszłość i jej sekret to śmiertelny zestaw"

Opis książki:

Libby Hall potrzebuje odpoczynku - niedawno poroniła, a w szkole, w której pracuje, uratowała z pożaru grupkę dzieci. Kiedy więc widzi ogłoszenie z propozycją wakacyjnej zamiany domów, nie waha się ani chwili. Wraz z mężem Jamiem wprost nie mogą uwierzyć, że nadmorską posiadłość Heywoodów wynajęli w zamian za swoje nijakie mieszkanko.

Wkrótce jednak w willi zaczynają dziać się niepokojące rzeczy, a Libby ma wrażenie, że jest nieustannie obserwowana. Kiedy Jamie nagle trafia do szpitala, kobieta pragnie już tylko wrócić do dawnego, bezpiecznego, choć niedoskonałego życia.

Na domiar złego mąż nie o wszystkim jej mówi. Libby popada w paranoję, a sama też przecież ma niejedno do ukrycia. Widzi, że ktoś zastawił na nią przemyślaną pułapkę."

(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia:

"Odwet" Claire Douglas, to thriller psychologiczny pełen zaskakujących momentów, a zwroty akcji wbijają w fotel. Prolog, który wprowadza w fabułę tej powieści, już wzbudza w czytelniku ciekawość. Później jest nieco spokojniej, ale niemniej interesująco. Poznajemy bohaterów i ich życie jakie wiodą. Powrót do przeszłości, to coś co wprowadza do dalszych odpowiedzi, które rodzą się czytając czasy obecne. Szybko jednak zaczyna się rozkręcać i ciężko jest się oderwać od tej lektury. Miałam namieszane w głowie, nie wiedziałam co się dzieje, i to było powodem, dla którego chciałam jak najszybciej poznać przyczyny zaistniałych sytuacji. Rozwiązanie całej zawiłej akcji mega mnie zaskoczyło, było dla mnie kompletnym zaskoczeniem. Najlepsze jednak w tej lekturze był fakt, że gdy myślałam, iż wszystkie elementy układanki wskoczyły na swoje miejsce, działo się coś, co sprawiało iż miałam wrażenie, że tych elementów mam za dużo. Nie oznaczało jednak tego, że stało się coś złego, gdyż była to dodatkowa dawka emocji, które uwielbiam przeżywać podczas pochłaniania książek. 

Według mnie "Odwet" to naprawdę dobry thriller psychologiczny, który mogę śmiało polecić.


2 komentarze:

  1. Jestem zainteresowana :) Dawno nie czytałam dobrego thrlleru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra psychologiczna książka z zaskakującym zakończeniem. Jestem świeżo po lekturze. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...