"Jeszcze raz, Nataszo" Karolina Wilczyńska


 "JESZCZE RAZ, NATASZO"
Cykl: Jeszcze raz, Nataszo (tom 1)
Autor: Karolina Wilczyńska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Liczba stron: 304
Rok wydania: 2019 (wydanie 2)
Rodzaj literacki: Literatura piękna


"Kojąca książka, która rozgrzeje serce każdej kobiety."
Opis książki:

"Natasza miała wszystko: kochającego męża, piękny dom, spektakularną karierę i własną agencję reklamową. Życie Nataszy wielu osobom mogłoby wydać się perfekcyjne i takie właśnie było...Do czasu.
Poznaj opowieść o kobiecie. która kochała zbyt mocno, a swojego odbicia i akceptacji szukała w oczach ukochanego. Teraz musi iść przez życie sama. Czy odnajdzie utracone szczęście i spokój?
Tytuły kolejnych rozdziałów tworzą swoisty dekalog, który powinna znać każda kobieta. Nie będziesz mogła odłożyć tej książki. Będziesz chciała, jeszcze raz."
(opis pochodzi z książki "Jeszcze raz, Nataszo")

Moja opinia:

Są takie książki, które od pierwszych stron wywołują w czytelniku ciepłe uczucia, choć fabuła wcale nie jest taka piękna i kolorowa. "Jeszcze raz, Nataszo" uważam za cudną powieść, której nie mogłam nawet na chwilę odłożyć. Przeżywałam każdy jej moment i łapałam wszystkie emocje, które w niej były. Okładka tej lektury jest delikatna i piękna, taki również jest też jej środek, lecz to piękno ma wiele rys, a delikatność wcale nie ma nic wspólnego ze swoim znaczeniem, gdyż nakreślona jest wieloma trudnymi przeżyciami.
Każdy rozdział książki przeznaczony jest na wspomnienia Nataszy, każdy jest z innego etapu jej życia i każdy jest bardzo interesujący. Poznajemy tę kobietę od jej młodych lat, aż do momentu w którym jest dorosłą kobietą. Życie bohaterki nie jest usłane różami, a może tak naprawdę nikogo nie jest, w końcu każdy człowiek spotyka się z jego trudnościami, każdego historia jest inna. Historia Nataszy mnie ujęła, jej siła walki i dążenia do celu, a zarazem bardzo jej współczuję. Jak już wcześniej napisałam, w tej powieści jest wiele emocji, których ciężko byłoby nie poczuć podczas pochłaniania lektury. Jestem zauroczona tą książką, a jednocześnie zła na siebie, że dopiero teraz po nią sięgnęłam. Z pewnością drugi tom przeczytam niebawem, nie dam mu zbyt długo czekać. Jestem bardzo ciekawa dalszych losów bohaterki.
Mogłabym w kółko pisać jak bardzo podobała mi się książka, ale nie chcę za dużo lukru wylać w swej opinii, dlatego zakończę ją już teraz. Myślę, że już każdy wie, że powieść dla mnie jest kolejną perełką w mojej biblioteczce.

Karolina Wilczyńska - Autorka najpiękniejszej literatury obyczajowej. Kobieta ze wszystkimi zaletami i wadami swojej płci: wrażliwa, emocjonalna i romantyczna, ale bywa też kapryśna, złośliwa i bezwzględna. Wierzy w przeznaczenie i miłość, a że jest uparta, to mimo różnych doświadczeń nadal ufa w ludzką szczerość i własną intuicję. Pisze o tym, co jej zdaniem ma największe znaczenie w życiu - o uczuciach - nie bojąc się nawet tych najskrytszych i najtrudniejszych. Bo najważniejszy jest dla niej człowiek i jego emocje. Prawie najważniejszy. Zaraz po miłości.
Autorka bestsellerowej serii "Stacja Jagodno"oraz pełnego emocji cyklu "Rok na Kwiatowej" opowiadającego o współczesnych kobietach, a także powieści obyczajowych, m.in.: "Performens" (2018), "Anielski kokon" (2019), "Ja, kochanka" (2016), oraz "Właśnie dziś, właśnie teraz" (2017).
(informacje o autorce pochodzą z książki "Jeszcze raz, Nataszo")

Za książkę dziękuję wydawnictwu Czwarta Strona.

14 komentarzy:

  1. Czasami właśnie o to chodzi, aby uchwycić choć trochę emocji, przeżywanych przez bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna oprawa. Bardzo długo szukałam prezentu dla siostry na urodziny i mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem mam nadzieję, że Twojej siostrze prezent się spodoba :)

      Usuń
  3. Już od dłuższego czasu chcę przeczytać tę książkę i mam nadzieję, że wkrótce mi się uda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, ja nie mogę się doczekać kiedy znajdę czas na drugi tom.

      Usuń
  4. lubię tego typu książki, muszę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też czytam literaturę obyczajopwą, kolezanka czyta tą autorke i poleca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka ma rację, że poleca książki tej autorki. Mi w sumie tylko jeden tytuł nie przypadł do gustu, a reszta super.

      Usuń
  6. Lubię twórczość tej autorki i na tę książkę również mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...