"Mój ukochany wróg" Karolina Głogowska



"MÓJ UKOCHANY WRÓG"
Autor: Karolina Głogowska
Wydawnictwo: W.A.B.
Rok wydania: 2020
Rodzaj literacki: literatura obyczajowa, romans
Liczba stron: 384

"Podobno każda kobieta przynajmniej raz w życiu spotyka psychopatę. W życiu psychopaty jest jednak wiele kobiet..."

Opis książki:

 "Podobno każda kobieta przynajmniej raz w życiu spotka psychopatę. Psychopata spotyka jednak mnóstwo kobiet. Zwłaszcza jeśli na nie poluje. To dla niego proste. Zazwyczaj wygląda jak chłopak z sąsiedztwa – nie budzi żadnych podejrzeń. Jest dobrze ubrany, błyskotliwy, świetnie radzi sobie w życiu i ma wyjątkowy dar czarowania ludzi. Często zajmuje wysokie i ważne stanowisko – ma zdolności przywódcze, błyskawicznie podejmuje decyzje i ryzyko.
Tak przynajmniej prezentuje się z wierzchu. Ta historia pokazuje, co jest pod spodem.
Nika to młoda pełna ufności dziewczyna. Jonasz to przystojny pewny siebie mężczyzna. Kiedy się spotykają, wydaje się, że Nika spotkała prawdziwego księcia na białym koniu. Do czasu…"
(opis książki pochodzi ze strony wydawnictwa)
Moja opinia:
"Mój ukochany wróg", to książka która wciąga już od pierwszych stron i trzyma w napięciu do samego końca. Wzbudziła we mnie wiele emocji i jednocześnie strachu, gdyż tak do końca nie miałam pojęcia co stanie się z kobietami, które dały się uwieźć manipulantowi. Ta powieść otwiera oczy na to, jak bardzo miłość jest ślepa i jak łatwo da się sterować zakochaną osobą. Jest to przerażające. Gdy tylko przeczytałam pierwsze zdanie opisu książki, przeszły mnie dreszcze, tym bardziej gdyż ta historia oparta jest na prawdziwych wydarzeniach. Czy i ja już takiego psychopatę w życiu spotkałam, a może mam to niemiłe doświadczenie jeszcze przed sobą? Mam jednak nadzieję, że pierwsza opcja jest prawdziwa, a psychopata był w tej najłagodniejszej wersji i niezbyt mściwy oraz niebyt zawzięty (to tak lekko z przymrużeniem oka). Powracając jednak do lektury, muszę przyznać, iż autorka świetnie sobie poradziła z jej napisaniem i przeniesieniem na papier tak wielu emocji. Pomimo iż książka podzielona jest na kilka części, są opisane historie miłosne trzech bardzo ambitnych kobiet, które wpadły w sidła mężczyzny, który nie zasługiwał na ich miłość i igrał z ich uczuciami, to nie pogubiłam się w tym, wszystko miało swój sens. Oczywiście była tajemniczość, której autorka nie mogła odkryć od samego początku. W końcu my czytelnicy uwielbiamy być trzymani w napięciu i lubimy, gdy karty odkrywane są powoli, a koniec zaskakuje. Zatem śmiało mogę stwierdzić, że powieść Karoliny Głogowskiej oceniam bardzo pozytywnie i z pewnością będę czekała na coś nowego od autorki, po co chętnie sięgnę. I liczę na to, że kolejny raz otrzymam dobrą dawkę emocji, a od książki nie będę mogła się oderwać. 
Karolina Głogowska - dziennikarka, redaktorka, współautorka powieści "Dwanaście życzeń", "Inna kobieta" i "Zanim cię zapomnę". Współpracowała m.in. z Wirtualną Polską i Onetem, a także telewizją Asta. Zarówno w swoich reportażach, jak i w książkach opowiada tym, co niewygodne, trudne i zamiecione pod dywan. Nie boi się zaczynać od nowa: wiele razy zmieniała zawód, ale tylko pisaniu pozostaje wierna od najmłodszych lat. "Mój ukochany wróg" to jej kolejny życiowy debiut (bo w roli samodzielnej autorki) i hostoria oparta na prawdziwych wydarzeniach. Aktualnie współpracuje z Polską Agencją Prasową i pisze kolejną książkę.
(informacje o autorce pochodzą z książki "Mój ukochany wróg")

Za książkę dziękuję wydawnictwu W.A.B.

6 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej książki. Mam ją i wkrótce będę czytał. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale fascynują mnie psychopatyczni bohaterowie literaccy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy tylko przeczytałam początkowy cytat, wiedziałam już, że na pewno będę chciała książkę przeczytać. A towarzyszące czytaniu napięcie mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...