"Życie po tobie" Klaudia Bianek


"ŻYCIE PO TOBIE"
Autor: Klaudia Bianek
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 352
Rodzaj literacki: literatura obyczajowa, romans


"Wzruszająca opowieść o kobiecej sile,
samotności i miłości, której mimo wszystko
zawsze warto wypatrywać..."

Opis książki:

"Czy można kochać więcej niż raz?
Kiedy Eliza traci ukochanego męża, cały jej świat trzęsie się w posadach. Mimo dławiącej rozpaczy kobieta musi stanąć na nogi i żyć dalej, by zapewnić bezpieczeństwo swoim dzieciom.
Spokoju i zapomnienia szuka na wsi, wśród rodziny i przyjaciół. Uciekając od miejskiego zgiełku, odnajduje nie tylko ukojenie, ale i przyjaźń, która być może przerodzi się, silne uczucie. Filip, sąsiad Elizy, okazuje się czułym i wartościowym człowiekiem oferującym zrozumienie, wsparcie i spojrzenia, które stają się coraz czulsze."
(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia:

Uwielbiam czytać piękne powieści i "Życie po tobie" zdecydowanie do takich należy. Podczas pochłaniania tej lektury, czułam jakbym przez nią płynęła, czułam się jakbym oglądała bardzo wzruszający film. Autorka tak wspaniale całość opisała, że wszystkie sceny mogłam sobie wyobrazić. W głowie przeleciała mi cała fabuła książki, nawet nie zauważyłam kiedy się skończyła. Spędziłam z tą książką, a raczej z jej bohaterami cudowne chwile, pełne wzruszeń i trosk, a także chwile uniesień, które można nazwać szczęśliwymi, bo w końcu i takie się trafiały. Niestety na samym końcu byłam mocno zła, nie mogłam uwierzyć, że to już koniec. Czytając ostatnie zdanie, po prostu nie dowierzałam, że w tym momencie wszystko się urywa. Aż po cichu wypowiedziałam pytanie: ale jak to koniec? Na szczęście będzie druga część i mam nadzieję, że ukaże się niebawem, gdyż już czekam z niecierpliwością.
Klaudia Bianek w swej powieści poruszyła wiele ważnych i trudnych tematów. Pierwszym z nich jest utrata ukochanego męża i dalsze życie bez ukochanej osoby u swego boku. Drugim jest wychowywanie dzieci bez męża i radzenie sobie z trudami macierzyństwa, podczas gdy jedno z dzieci potrzebuje zdecydowanie więcej troski i uwagi. Wszystko co dzieje się w tej lekturze może przydarzyć się każdemu, takie jest prawdziwe życie, każdego w życiu coś spotyka i nie mamy na to wpływu. Najważniejsze, aby nie poddawać się i znaleźć coś lub kogoś, dla kogo warto walczyć o siebie i dla kogo warto wstawać każdego dnia. Taką siłą naszej głównej bohaterki są jej dzieci, to dla nich każdego dnia stara się być silna i uśmiechnięta. Na uwagę zasługuje również rodzina Elizy, która w tych trudnych dla niej chwilach, wspiera ją i pomaga.
To było moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki i przepadłam. Zdecydowanie chciałabym mieć wszystkie powieści Klaudii Bianek w swojej biblioteczce.

Klaudia BianekWeganka i opiekunka czterech kotek, z którymi mieszka w książkowym zaciszu. Jest bezgranicznie zakochana w muzyce zespołu Daughtry, inspirującej ją do tworzenia kolejnych, miłosnych historii. Wierzy w istnienie przeznaczenia i nigdy nie rozstaje się ze swoim notatnikiem. Gdy już cały dom śpi, zamienia zebrane fragmenty rozmów, myśli oraz życiowych doświadczeń w ucztę dla serca i wyobraźni.
(informacje o autorce pochodzą ze strony wydawcy kliknij tu, aby przejść na stronę Czwartej Strony)

Za książkę dziękuję wydawnictwu Czwarta Strona.



4 komentarze:

  1. Do czytania tej książki przygotowują się z dużym zapasem chusteczek, bo przeczuwam, że popłyną łzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się nie czytać podobnych wyciskaczy łez. Chyba dlatego, że wystarczająco dużo łez mam w życiu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wzruszające książki uwielbiam całym sercem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją w planie, śledzę postępy tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...