"Skandal" Katarzyna Nowakowska


 "SKANDAL"
Autor: Katarzyna Nowakowska
Wydawnictwo: Burda Książki
Rok wydania: 2020
Rodzaj literacki: literatura obyczajowa, romans
Liczba stron: 280

"W pracy niezastąpiona, w życiu niezdecydowana.
Za to w łóżku...dokładnie wie, czego chce!"

Opis książki:

"Ona przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych.
On zawsze dostaje to, czego chce.
Ona jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która - gdy światła gasną - zamienia się w prawdziwą femme fatale.
On jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą.
Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i... tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca?
Skandal wisi w powietrzu..."
(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia:

"Skandal", można by powiedzieć, że jest małym debiutem autorki, gdyż jest pierwszą jej książką wydaną pod jej prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Do tej pory jej powieści pojawiały się pod pseudonimem K.N. Haner, który zna wiele Polek i które uwielbiają jej pióro. Czytelniczki nazywają pisarkę Królową Dramatu i jak już zdążyłam zauważyć, po każdej przeczytanej jej powieści, pytają o kontynuację. I to jest właśnie coś, co jest powodem, dla którego i ja mam ochotę na poznanie tych historii. Katarzyna Nowakowska o "Skandalu" napisała, iż jest to jej najlepsza powieść, jaką napisała. Czy tak faktycznie jest? Dotychczas przeczytałam zaledwie trzy powieści autorki - choć jak już wcześniej wspomniałam, mam ochotę poznać ich więcej - i wydaje mi się, że ta była najspokojniejsza, inna niż poprzednie, a przeczytałam "Złe miejsce" oraz "Zapomnij o mnie". Niemniej jednak polubiłam tę powieść, którą pochłonęłam w jeden dzień, co oznacza, że naprawdę mnie wciągnęła. Już od pierwszych stron fabuła wciąga i tak trzyma do samego końca. Można by rzecz, że główni bohaterowie znacznie się od siebie różnią i zapewne tak jest, ich charaktery są inne, ich doświadczenie życiowe jest inne i tak dalej. Te różnice można by wymieniać w nieskończoność, ale w końcu każdy człowiek różni się od reszty. Lecz jest coś co łączy tych ludzi, a jest nim świat, w którym się obracają. Są bogaci i robienie interesów nie jest im obce. Jedni dążą do jeszcze większego bogactwa, a inni próbują utrzymać się na powierzchni. Mają w życiu wszystko czego zapragną, wszystko co mogą kupić. Jednak są sytuacje, gdy muszą robić rzeczy, na które nie mają ochoty. Julia w swych marzeniach robiłaby coś zupełnie innego gdyby mogła, a tak tkwi w firmie ojca i jest posłuszną córką. Jest dobra w tym co robi, ale nie do końca ją to uszczęśliwia. Wydaje się nie pasować do świata, w którym przyszło jej żyć. Lecz w końcu odkryła swój charakter i pokazała na co ją stać. Okazuje się, że w sprawach łóżkowych jest gorącą kobietą, o której mężczyźni później nie mogą zapomnieć. Nie da się ukryć, że autorka potrafi opisywać sceny erotyczne w sposób, który przyciąga i jednocześnie przyspiesza puls. Podoba mi się, iż książka nie ocieka seksem i jest go tyle by czytelnik nie miał go dość. Moim zdaniem wszystko jest dobrze dobrane i zrównoważone, ale też potrafi zaskoczyć i oczywiście wzbudzić różne emocje. A samo zakończenie... No cóż, ponownie autorka pokazała na co ją stać i pozostawia swoich czytelników w osłupieniu. Bo ta historia miała mieć zupełnie inne zakończenie. Teraz będę czekać na kolejną część z niecierpliwością, gdyż ciekawią mnie dalsze losy Julii.

4 komentarze:

  1. Ja nie mogę się przekonać do prozy tej autorki. Zwłaszcza, że coraz więcej ostatnio napotykam opinii negatywnych o jej twórczości. Na temat tej konkretnej książki również. Myślę, że nie jest to pozycja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego czytałam o tej książce i planuję ją przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna okładka, ciekawa fabuła, z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo pozytywnych opinii przeczytałam o tej książce i autorce, ale do mnie jakoś nie trafia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...