O mnie

Witam Cię serdecznie na moim blogu.
Mam na imię Monika. Jestem kobietą po trzydziestce. Mam dwie cudowne córeczki oraz kochającego męża. Uwielbiam gotować, robić zdjęcia, podróżować i czytać.
Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się już kilka lat temu. Po całym domu zbierałam kartki, na których miałam spisane składniki na potrawy, które wcześniej gotowałam. Wtedy postanowiłam założyć swój notatnik z przepisami, który koniecznie musiał znaleźć się na komputerze. I tak powstał mój pierwszy blog kulinarny. Kliknij tu jeśli masz ochotę do niego zajrzeć. Dużo jeżdżę po Szkocji i uwielbiam ją fotografować. Na drugim blogu troszkę jej zdjęć pokazałam. Jeżeli masz ochotę je obejrzeć zapraszam kliknij tu.

Natomiast w tym miejscu chcę umieścić książki z mojej biblioteczki, która stale się powiększa. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...