Karolina Wilczyńska "Zaplątana miłość"



"Zaplątana miłość"

Autor: Karolina Wilczyńska
Wydawnictwo: Czwarta strona

"Zaplątana miłość" jest pierwszą częścią z cyklu Stacja Jagodno.
Przyglądając się okładce książki miałam wrażenie, że czeka mnie lekka, sielankowa lektura. Nawet planowałam ją przeczytać dopiero latem. Rozmarzyłam się, że promienie słońca będą już mocno przygrzewać, a ja usadzona wygodnie w zakątku ogrodu trzymam w ręku tę książkę. Ale jak tu wytrzymać do lata, skoro książka leży na kawowym stoliku? Sięgnęłam po nią, a po jej przeczytaniu byłam mocno zaskoczona. Książka okazała się fantastyczną powieścią, głęboko sięgającą w relacje pomiędzy matką, a córką. Są to główne bohaterki "Zaplątanej miłości". Tamara samotnie wychowuje córkę Marysię, która jest w wieku dorastania i do pewnego momentu nie sprawia żadnych kłopotów wychowawczych. Los tak chce, że pewnego dnia dziewczyna spotyka przystojnego nieznajomego. Umawiają się ze sobą i w nastolatce budzi się miłość. Jest ślepo zakochana w nieodpowiednim chłopaku i zaczynają się problemy. Jej mama dużo pracuje, chce by jej córce niczego nie brakowało i nie zauważa zmian, które zaszły w jej dziecku. Tamara również poznaje mężczyznę. On jednak nie ma doświadczenia w wychowywaniu dzieci. Czy podoła pomóc Tamarze z Marysią? Czy obydwie bohaterki powieści będą szczęśliwie zakochane? Tego Wam nie zdradzę. Jeszcze jedną bardzo ważną postacią w tej całej historii jest starsza kobieta. Jaką rolę odegra w życiu Marysi i Tamary? To również zachowam w tajemnicy.
W książce bardzo podobały mi się opisy relacji pomiędzy matki, a córką. Są one pokazane od strony dorastającej osoby, jak również od strony rodzica. Autorka pokazuje nam co myślą w danej sytuacji obydwie ze stron. Warto przeczytać tę lekturę. Ja z pewnością sięgnę po kolejne części Stacji Jagodno.

Cytat z książki:

"Każdy popełnia błędy. A największe popełniamy z miłości"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...