Książkowe zakupy cz.1


Mieszkam w Szkocji i w bibliotece niestety zbyt wiele książek w języku polskim nie ma. Dlatego raz w miesiącu robię zakupy książkowe. W ostatnim miesiącu zaszalałam i dwa razy przyszły do mnie paczki. W pierwszej:
  • Guillaume Musso "Wrócę po Ciebie",
  • Guillaume Musso "Papierowa dziewczyna",
  • Jojo Moyes "Razem będzie lepiej",
  • Nicholas Sparks "Wybór".
Zdecydowanie jest to trójka moich ulubionych autorów. Do przeczytania została mi jeszcze "Papierowa dziewczyna" - dziś już zacznę ją czytać. Reszta książek całkowicie mnie pochłonęła i za każdym razem, gdy kończyłam czytać, było mi smutno, że już niedługo pożegnam się z ich bohaterami.


W drugiej paczce znalazły się książki:
  • Karolina Wilczyńska "Zaplątana miłość" Stacja Jagodno,
  • Guillaume Musso "Potem...",
  • Nicholas Sparks "Noce w Rodanthe",
  • Nicholas Sparks "Dla Ciebie wszystko",
  • Santa Montefiore "Paryska nieznajoma".


Moja biblioteczka rozrasta się w dość szybkim tempie. Oczywiście nie jest ona tak bogata, jak biblioteczki ludzi, którzy czytają i kupują książki od lat, ale już można w niej znaleźć ciekawe tytuły. 
Lista zakupów na następny miesiąc już rodzi się w głowie. A co tym razem znajdzie się w paczce? Jeszcze sama do końca nie wiem, ale na pewno znajdzie się coś Nicholasa Sparksa i Guillaume Musso. Jojo Moyes przeczytałam już cztery książki i żałuję, że nie mogę znaleźć nic innego dostępnego. Jeżeli tylko znajdę "Ostatni list od kochanka", to z pewnością znajdzie się w moich zbiorach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...