"Irena" Małgorzata Kalicińska i Basia Grabowska

"IRENA"
Autorzy: Małgorzata Kalicińska i Basia Grabowska
Wydawnictwo: WAB

Trzy kobiety, trzy pokolenia, trzy różne charaktery.
Jagoda w swoim życiu stawia na karierę zawodową. Odnosi sukcesy, praca zupełnie ją pochłania. Wydaje się być niedostępną i twardą osobą.
Dorota jest mamą Jagody. Życie przyniosło jej wiele bólu, którego nie da się zapomnieć, wymazać z pamięci. Trzyma to jednak w tajemnicy przed córką i niestety nie ma to zbyt dobrego wpływu na ich relacje. Jagoda czuje, że wciąż nie może zadowolić swojej matki. Stara się być najlepsza we wszystkim co robi, ale wciąż nie uzyskuje pochwał. Nie ma pojęcia dlaczego tak się dzieje. W końcu wybucha pomiędzy nimi kłótnia, po której się do siebie nie odzywają. Młoda kobieta postanawia odciąć się od matki, wierzy, że tak jej będzie lepiej. Irena wtedy bierze sprawy w swoje ręce i próbuje doprowadzić do zgody. Kim jest Irena? Jest przyszywaną ciocią Doroty, kobietą znającą życie i chętną do pomocy.

Przyznam się szczerze, że ksią…

Książkowe zakupy cz.1


Mieszkam w Szkocji i w bibliotece niestety zbyt wiele książek w języku polskim nie ma. Dlatego raz w miesiącu robię zakupy książkowe. W ostatnim miesiącu zaszalałam i dwa razy przyszły do mnie paczki. W pierwszej:
  • Guillaume Musso "Wrócę po Ciebie",
  • Guillaume Musso "Papierowa dziewczyna",
  • Jojo Moyes "Razem będzie lepiej",
  • Nicholas Sparks "Wybór".
Zdecydowanie jest to trójka moich ulubionych autorów. Do przeczytania została mi jeszcze "Papierowa dziewczyna" - dziś już zacznę ją czytać. Reszta książek całkowicie mnie pochłonęła i za każdym razem, gdy kończyłam czytać, było mi smutno, że już niedługo pożegnam się z ich bohaterami.


W drugiej paczce znalazły się książki:
  • Karolina Wilczyńska "Zaplątana miłość" Stacja Jagodno,
  • Guillaume Musso "Potem...",
  • Nicholas Sparks "Noce w Rodanthe",
  • Nicholas Sparks "Dla Ciebie wszystko",
  • Santa Montefiore "Paryska nieznajoma".


Moja biblioteczka rozrasta się w dość szybkim tempie. Oczywiście nie jest ona tak bogata, jak biblioteczki ludzi, którzy czytają i kupują książki od lat, ale już można w niej znaleźć ciekawe tytuły. 
Lista zakupów na następny miesiąc już rodzi się w głowie. A co tym razem znajdzie się w paczce? Jeszcze sama do końca nie wiem, ale na pewno znajdzie się coś Nicholasa Sparksa i Guillaume Musso. Jojo Moyes przeczytałam już cztery książki i żałuję, że nie mogę znaleźć nic innego dostępnego. Jeżeli tylko znajdę "Ostatni list od kochanka", to z pewnością znajdzie się w moich zbiorach.

Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...