"Irena" Małgorzata Kalicińska i Basia Grabowska

"IRENA"
Autorzy: Małgorzata Kalicińska i Basia Grabowska
Wydawnictwo: WAB

Trzy kobiety, trzy pokolenia, trzy różne charaktery.
Jagoda w swoim życiu stawia na karierę zawodową. Odnosi sukcesy, praca zupełnie ją pochłania. Wydaje się być niedostępną i twardą osobą.
Dorota jest mamą Jagody. Życie przyniosło jej wiele bólu, którego nie da się zapomnieć, wymazać z pamięci. Trzyma to jednak w tajemnicy przed córką i niestety nie ma to zbyt dobrego wpływu na ich relacje. Jagoda czuje, że wciąż nie może zadowolić swojej matki. Stara się być najlepsza we wszystkim co robi, ale wciąż nie uzyskuje pochwał. Nie ma pojęcia dlaczego tak się dzieje. W końcu wybucha pomiędzy nimi kłótnia, po której się do siebie nie odzywają. Młoda kobieta postanawia odciąć się od matki, wierzy, że tak jej będzie lepiej. Irena wtedy bierze sprawy w swoje ręce i próbuje doprowadzić do zgody. Kim jest Irena? Jest przyszywaną ciocią Doroty, kobietą znającą życie i chętną do pomocy.

Przyznam się szczerze, że ksią…

Książkowe zakupy cz.2

Dziś otrzymałam zamówione kilka dni temu książki. Można zauważyć po zakładce, że już jedną z nich zaczęłam czytać. Z miesiąca na miesiąc wybór książek jest dla mnie coraz cięższy. Pojawia się dużo nowości, coraz więcej zapisuję polecanych pozycji i moja lista robi się naprawdę długa.
Jakie tytuły tym razem zamówiłam i dlaczego taki wybór? Już wszystko wyjaśniam.

1. "ESESMAN I ŻYDÓWKA" 
Autor: Justyna Wydra
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Dużo dobrych opinii przeczytałam na temat tej książki, sporo ludzi ją poleca, a mnie interesuje tematyka wojny. Sam tytuł również przyciąga uwagę. 
2. "MARZENIA SZYTE NA MIARĘ" Stacja Jagodno
Autor: Karolina Wilczyńska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Jest to druga część z serii Stacji Jagodno. Pierwszą książkę z tej serii bardzo dobrze mi się czytało i już nie mogę się doczekać kiedy poznam dalsze losy bohaterów. 
3. "BĘDZIESZ TAM?" i 4. "KIM BYŁBYM BEZ CIEBIE?"
Autor: Guillaume Musso
Wydawnictwo: Albatros
Książki Guillaume Musso uwielbiam, nawet nie czytam opinii przed ich zakupem, po prostu wiem, że są dobre i się nie zawiodę. Mam już tego autora kilka pozycji, dziś dołączają jeszcze dwie.
5. "MARIANNA"
Autor: Magdalena Wala
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Lekturę tę kupiłam, ponieważ wiele osób ją poleca. Ponadto przyciągnęła mnie jej okładka.
6. "ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK"
Autor: Markus Zusak
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Tę książkę również wiele osób chwali i poleca, stąd mój wybór.

Ciekawa jestem czym Wy kierujecie się przy wyborze lektur?


Jakiś czas temu do mojej biblioteczki dołączyły również dwie bardzo ciekawe pozycje:

1. "OSTATNI LIST OD KOCHANKA"
Autor: Jojo Moyes
Tłumaczenie: Urszula Smerecka
Wydawnictwo: Świat Książki
Niektórzy z Was mogą nie pamiętać, gdy ostatnio martwiłam się, że wszystkie dostępne książki Jojo Moyes przeczytałam, a tej nie mogę nigdzie znaleźć. Także jak dostałam maila z księgarni, że mają ten tytuł dostępny, strasznie się ucieszyłam i oczywiście od razu zrobiłam zamówienie. Książkę już przeczytałam i moja opinia znajduje się na blogu kliknij tu, jeżeli masz ochotę zobaczyć co o niej napisałam.
2. "SŁOWIK"
Autor: Kristin Hannah 
Tłumaczenie: Barbara Górecka
Wydawnictwo: Świat Książki
Piękna okładka, temat mnie interesujący, a do tego cała masa pozytywnych opinii. Nie mogło zabraknąć tej książki w mojej biblioteczce. Nie zawiodłam się, lektura bardzo dobra. Więcej napisałam o niej jakiś czas temu, kliknij tu jeżeli masz ochotę przeczytać.




Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...