"I ja ciebie też" Zuzanna Dobrucka, Beata Harasimowicz, Katarzyna Kalicińska

            

 "I JA CIEBIE TEŻ"

Autor: Zuzanna Dobrucka, Beata Harasimowicz, Katarzyna Kalicińska

Wydawnictwo: Burda Książki

Rok wydania: 2020

Liczba stron: 280

Rodzaj literacki: literatura obyczajowa, romans

" Jeśli zaczynać życie od nowa,

to tylko w święta."

Opis książki:

"W wigilijny poranek trzy przyjaciółki od zawsze i na zawsze spotykają się jak co roku na uroczystym śniadaniu. Laura - szefowa dużej stacji telewizyjnej, Agata - reżyserka największych widowisk rozrywkowych, i Wiktoria - właścicielka świetnie prosperującej agencji aktorskiej. Piękne, bogate, spełnione w miłości - czego można chcieć więcej? Może tylko tego, żeby trwało to wiecznie...

Ale los okazuje się niezwykle złośliwy i świat tych trzech kobiet rozpada się jak domek z kart w ciągu jednego dnia - i to w Wigilię!

Na dodatek muszą poskładać go na nowo...do Sylwestra. Będzie zabawnie, przewrotnie i bardzo wzruszająco. To, co na początku wydawało się tragedią, może okazać się wstępem do zupełnie innego życia.

Poczucie humoru, siła charakteru i kobieca solidarność przydadzą się w tej sytuacji. Ale niezbędne staną się także cygański tabor, urodziwy lekarza, uczuciowy kurier i egzaltowana gwiazda show-biznesu.

Czy Laurze, Agacie i Wiktorii uda się ocalić przyjaźń, odzyskać miłość, znaleźć to, co najważniejsze?

Życie przecież rzadko układa się tak jak w komediach romantycznych. Chyba, że mamy święta!"

(opis książki pochodzi od wydawcy)

Moja opinia:

"I ja ciebie też", to powieść w klimacie zimowo-świątecznym, napisana przez trzy autorki, Zuzannę Dobrucką, Beatę Harasimowicz i Katarzynę Kalicińską. To trio dopasowało się idealnie i stworzyło bardzo urokliwą fabułę, podczas pochłaniania której nudzić się nie można. Drogie Panie napisały powieść, w której jest pełno problemów, ale i tak odbiera się ją bardzo pozytywnie. Główne bohaterki uwielbiam, polubiłam je już od samego początku. Przyjaciółki na dobre i na złe, które są dla siebie wsparciem w każdej awaryjnej sytuacji. Uwielbiam czytać książki, w której przyjaźń jest tak cenna i trwała, a przede wszystkim szalona. Te kobiety, które poznawałam z każdą kolejną stroną nie przestawały mnie zaskakiwać, i choć smutek mnie ogarniał, gdy spotykały je te wszystkie nieszczęścia, to również niejednokrotnie wywołały uśmiech na mojej twarzy. Jak dla mnie jest to idealna lektura świąteczna, której bohaterki będę ciepło wspominać.

Zuzanna Dobrucka - wie wszystko o telewizji, starociach, przedwojennych piosenkach i Cyganach. Założycielka i pierwsza szefowa TVP Rozrywka. Razem ze swoimi psami prowadzi profil instagramowy @psiglupy.

Beata Harasimowicz - wie wszystko o telewizji, ortografii, polskich filmach i medycynie bardzo niekonwencjonalnej. Reżyserka wszystkich dobrych programów kabaretowych XXI w.

Katarzyna Kalicińska - wie wszystko o telewizji, aktorach, serialach i relacjach międzyludzkich . Autorka bestsellerowych powieści "A miało być tak pięknie!" i "Abonament czasowo niedostępny". Producentka serialu "Dom nad rozlewiskiem".

(Informacje o autorkach pochodzą z książki "I ja ciebie też")

Za książkę dziękuję wydawnictwu Burda Książki.








1 komentarz:

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...