"Cisza między dźwiękami" Karolina Wilczyńska


"CISZA MIĘDZY DŹWIĘKAMI"
Cykl: Stacja Jagodno (tom 9)
Autor: Karolina Wilczyńska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania: 2019
Rodzaj literacki: Literatura obyczajowa, romans
Liczba stron: 352


Opis książki:

"Agata była znakomitą wiolonczelistką, jednak znalazła się na życiowym zakręcie. Piękne dźwięki są już tylko wspomnieniem...Życzliwość, z którą hrabianki przyjmą Agatę, nie wystarczy, by uporać się z problemami. Kobieta będzie musiała podjąć walkę o siebie i o swoje małżeństwo. Czy jej się to uda i czy znajdzie w sobie dość sił, by przezwyciężyć nie tylko zazdrość? Czasem najważniejsze słowa pozostają niewypowiedziane...
W Jagodnie będziecie mogły odwiedzić swoich ulubionych bohaterów: Marzenę, Tamarę i Łukasza; zobaczycie jak układa się Grzegorzowi i Lei. Czy te dwie silne osobowości wyjaśnią sobie wreszcie wszystkie sekrety?"

Moja opinia:

Uwielbiam powroty do Jagodna, choć z każdym kolejnym tomem mam wrażenie, że coraz ciężej jest mi napisać swoją opinię o książce. Wydaje mi się, że wciąż się powtarzam, choć tak naprawdę w każdej części znajdujemy coś nowego. Nie chcąc zdradzać szczegółów dotyczących fabuły książki, piszę przeważnie o swoich odczuciach i swoim uwielbieniu, którym darzę bohaterów Jagodna. Stąd to dziwne przeczucie, że się powtarzam. Ale czy to źle? Wydaje mi się, że jednak nie, gdyż moje zakochanie w tej serii nie zmalało ani odrobinę od samego początku. Nadal mam nad czym się zachwycać, o czym rozmyślać i każda z części tej serii nauczyła mnie czegoś nowego, za każdym razem otwiera oczy na inne problemy i na możliwości, dzięki którym można je rozwiązać. Poza tym powroty do zaczytywania się w Jagodnie są dla mnie wyjątkowe, gdyż chwile spędzone z książką w ręku, uważam za czas, który spędzam naprawdę przyjemnie. Ten kto zna urok tej serii, doskonale mnie rozumie i mam nadzieję, że również uwielbia spędzać czas z bohaterami tej małej społeczności.
"Cisza między dźwiękami" jest już dziewiątą częścią, którą miałam przyjemność przeczytać. Tym razem również nasi bohaterowie zmagają się z wieloma problemami. Jest walka z alkoholizmem, są trudy macierzyństwa, przełamywanie barier własnej osobowości, by otworzyć się na drugiego człowieka, a także ciąża młodej dziewczyny, która wraz z wiadomością o niej straciła dach nad głową, tym samym zyskując nowy ciepły kąt. Te wszystkie problemy, nie są jednak wszystkimi, które są ukazane w powieści. Niemniej jednak należy pamiętać, że bohaterów mamy tu wielu, zatem i trudów dnia codziennego jest wiele. Oczywiście wszystko jest wyważone i z pewnością nie jest to książka dołująca czy też smutna, powiedziałabym najprostszym językiem, że jest po prostu życiowa i z pewnością taka, do której chce się wracać.

Karolina Wilczyńska - Autorka najpiękniejszej literatury obyczajowej. Oprócz niezwykle popularnej sagi Stacja Jagodno ma na koncie m.in. bestsellerowy cykl powieściowy zatytułowany Rok na Kwiatowej. Karolina Wilczyńska rozumie kobiece emocje i pisze o tym, co jej zdaniem ma największe znaczenie w życiu - o uczuciach. Z niegasnącym zainteresowaniem słucha ludzkich historii.
(informacje o autorce pochodzą z książki "Cisza między dźwiękami")

2 komentarze:

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...