"Świetnie się bawię w twoich snach" Izabela Skrzypiec - Dagnan



"ŚWIETNIE SIĘ BAWIĘ W TWOICH SNACH"
Autor: Izabela Skrzypiec-Dagnan
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 256
Rodzaj literacki: literatura obyczajowa, romans

"Jak jeden nieprzemyślany krok
może wpłynąć na nasze życie?"

Opis książki:

"Jula kocha Krystiana, Krystian kocha Julę. Wydawałoby się - prosta historia. A jednak nie potrafią być razem. Ona próbuje ukoić smutek, choć nie do końca jej się udaje. On tęskni, ale stara się ułożyć sobie życie na nowo. Na drodze obojga pojawia się ktoś inny. Każde z nich stanie przed pytaniem, czy warto postawić wszystko na jedną kartę."

Moja opinia:

Książka Izabeli Skrzypiec-Dagnan należy do tych powieści, które pochłania się w jeden wieczór. Jest to debiut literacki autorki, który mi się naprawdę spodobał. Zanurzyłam się w lekturze, która zapowiadała się całkiem zwyczajnie, myślałam że losy bohaterów potoczą się tak jak zwykle to bywa, czyli dojdzie do połączenia się dróg, dwójki zakochanych w sobie ludzi, a jednak ta historia była czymś innym niż się spodziewałam. Z jednej strony historia jakich wiele w powieściach, a z drugiej jednak jest inna. Mamy dwójkę bohaterów powieści, którzy kochają się i wydawałoby się, że nie potrafią bez siebie żyć. Czytając tę lekturę byłam pewna, że autorka będzie dążyć do happy endu, w którym ta dwójka będzie żyła długo i szczęśliwie. Oczywiście nie zdradzę Wam tego, czy tak się na samym końcu wydarzyło. Niemniej jednak Izabela Skrzypiec-Dagnan skupiła się na tym, aby pokazać jak dwoje kochających się ludzi, żyje całkiem osobno, budując swoje życie z kimś innym. Jest tu wiele uczuć, przede wszystkim tęsknota za starą miłością (choć wcale nie taką starą i wcale nie zapomnianą) oraz nowym uczuciem, które być może również przerodzi się w miłość. Które jednak uczucie okaże się silniejsze? Te ze starego związku, czy te z nowego? Podczas pochłaniania lektury, sama nie wiedziałam, której miłości kibicować, gdyż z jednej strony chciałam aby doszło do pojednania Juli i Krystiana, a z drugiej strony tak bardzo polubiłam ich nowe drugie połówki, że nie chciałam aby cierpieli. Zdecydowanie polubiłam całą czwórkę bohaterów, szkoda mi ich było i tego jak życie targało ich uczuciami. Lektura według mnie jest ładna, jej czytanie nie nudzi, a fabuła wciąga na tyle, że się przez nią płynie aż do samego końca...

Izabela Skrzypiec - Dagnan - rocznik '89. Mieszka w malowniczym miasteczku na południu Polski. Z wykształcenia historyk sztuki, z zawodu muzealnik. Żona i mama. Czyta w każdej wolnej chwili, własne teksty pisze od najmłodszych lat. Laureatka wielu konkursów prozatorskich i poetyckich. "Świetnie się bawię w twoich snach" jest jej debiutem literackim.


Za książkę dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka.

1 komentarz:

Dziękuję każdemu, kto znalazł chwilę, by napisać kilka słów w komentarzu. Jest mi bardzo miło gościć Was u siebie na blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...